Estudi anual 2021 de l’e-commerce a Espanya

Un any més IAB Spain ha presentat el “Estudio E-commerce 2021”, que busca difondre les xifres sobre la realitat de l'E-commerce a Espanya, conèixer la seva evolució i aprofundir en els usos i hàbits actuals de compra en línia, així com en la percepció dels professionals del sector sobre aquesta disciplina.

Estudi anual 2021 de l’e-commerce a Espanya

Aquests són algunes de les dades que es destaquen de l'estudi:

  • A Espanya 25,8 milions de persones -el 76% dels internautes- ja són compradors en línia.
  • Comprem una mitjana de 3,8 vegades al mes amb un tiquet de compra mitjana de 89€.
  • La satisfacció dels usuaris de E-commerce continua a l'alça, amb una mitjana de 7,8 sobre 10.
  • Tecnologia/comunicació (60%), Entreteniment i Cultura (59%), Alimentació (56%) i Moda (56%) són les categories de producte que més s'han comprat en 2021.
  • Els marketplaces com Amazon, Ebay o Aliexpress continuen sent referència i motor de cerca per als compradors en línia.
  • L'ordinador es manté com el principal dispositiu de compra en línia (79%), no obstant això, perd força enfront del telèfon intel·ligent, que continua en augment (59% 2021 vs. 55% 2020).

Compartir:
Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso.