Ja és aquí el “Estudio de Redes Sociales 2022”

Un any més IAB Spain ha presentat el seu estudi sobre l'estat de les Xarxes Socials a Espanya, s'ha elaborat en col·laboració amb Elogia i patrocinat per Epsilon Technologies.

Ja és aquí el “Estudio de Redes Sociales 2022”

L'informe analitza l'evolució de la penetració de les Xarxes Socials, el perfil dels usuaris, el nivell de saturació de la publicitat, la vinculació amb les marques, entre altres aspectes.

Aquests són alguns dels principals aspectes que ens destaquen de l'estudi:

  • WhatsApp, Facebook, Instagram, YouTube i Twitter lideren l'ús de Xarxes Socials a Espanya. Instagram (66%) i TikTok (25%) són les que més creixen enguany.
  • El Mòbil continua sent el principal dispositiu per a connectar-se a les XXSS, seguit del PC i la Smart TV.
  • 1 de cada 2 usuaris segueix a un influencer en XXSS i un 32% les utilitza molt o bastant per a seguir a marques. Pel que fa a publicitat, a un 26% li agrada veure anuncis amb contingut afí als seus interessos.
  • Per al 20% dels usuaris, les XXSS constitueixen un canal per a comprar. Un 43% declara que els comentaris influeixen en la seva decisió final de compra.
  • Un 9% dels internautes espanyols reconeix haver entrat en algun metaverso almenys una vegada, sent els Millenials els que més ho han utilitzat (33% vs. 22% del total de la població).
  • Facebook i Instagram continuen sent les XXSS més utilitzades pels professionals de la indústria digital en les seves campanyes publicitàries.

Vídeos

Compartir:
Esta web utiliza cookies técnicas, de personalización y análisis, propias y de terceros, para facilitarle la navegación de forma anónima y analizar estadísticas del uso de la web. Consideramos que si continúa navegando, acepta su uso.